پلتفرم خودروبین
پلتفرم خودروبین

KHODROBIN

بهت کمک میکنم ماشین به قیمت و کارشناسی شده بخری

دستیار خرید خودروبین می تواند بهترین راهنما برای خرید شما باشد بهتر است از تجربه و تخصص کارشناسان خودروبین کمک بگیرید تا بتوانید بهترین خرید را انجام دهید.

 خرید خودرو با خیال راحت

اگر قصد خرید خودرو را دارید می توانید از مشاوران مجرب تیم خودروبین استفاده کنید!

چرا دستیار خرید خودروبین؟

مشاوره تخصصی

به صورت آنلاین

یافتن گزینه مناسب

از بین آگهی های روز بازار خودرو

قیمت گذاری

با کارشناسان خودروبین

معامله

مذاکره با فروشنده و بستن مبایعه نامه

جهت مشاوره فرم زیر را تکمیل کنید

کارشناسان ما در سریعترین زمان با شما تماس خواهند گرفت 

چگونگی همراهی دستیار خرید

number

مشاوره انتخاب خودرو و ارسال آگهی

آگهی‌های متناسب با بودجه و سلیقه شما را گلچین‌ کرده و همه ویژگی‌های آن را بررسی می‌کنیم.

2 _ تماس و مذاکره قیمت

آگهی‌های متناسب با بودجه و سلیقه شما را گلچین‌ کرده و همه ویژگی‌های آن را بررسی می‌کنیم. پس از اینکه آگهی را تایید کردید با فروشنده تماس گرفته و قرار بازدید مشخص می‌کنیم.

number2

هماهنگی قرار بازدید و کارشناسی

پس از اینکه آگهی را تایید کردید با فروشنده تماس گرفته و قرار بازدید مشخص می‌کنیم.

مراحل خرید خودرو با خودروبین

سوالات احتمالی:

فرایند خرید خودرو در سرویس دستیار خرید چگونه است؟

پس از ثبت درخواست در وب‌سایت و پرداخت هزینه، دستیار خرید با شما تماس می‌گیرد؛ درباره ویژگی‌های خودروی موردنظرتان سؤال می‌کند، با دقت به صحبت‌هایتان گوش می‌کند و به شما مشاوره‌ای دقیق و کارشناسی می‌دهد. در این مرحله فرایند جست‌وجوی مناسب‌ترین خودرو(ها) مطابق با ویژگی‌هایی که در تماس تلفنی به دستیار خرید گفته بودید، آغاز می‌شود. سپس دستیار خرید فهرستی از خودروهای مناسب را به شما پیشنهاد می‌کند و برای هر خودرویی که مورد تأیید شما باشد، قرار ملاقاتی با مالک خودرو تنظیم می‌کند. در محل بازدید، شما، دستیار خرید، کارشناس فنی (برای کارشناسی خودرو) و مالک خودرو حضور خواهید داشت و درصورتی‌که خودرو را بپسندید، مبایعه‌نامه نوشته خواهد شد.

آیا دستیار خرید از فروشنده تخفیف هم می‌گیرد؟

دستیار خودرو تلاش می‌کند که خودروهایی با قیمت مناسب به شما پیشنهاد کند. با این حال، در صورت امکان برای گرفتن تخفیف مناسب نیز با فروشنده مذاکره می‌کند.

آیا حق کمیسیون برای هر خودرو متفاوت است؟

بله. حق کمیسیون خودروبین، درصدی از مبلغ معامله است که بنابر قیمت خودرو مشخص می‌شود.

آیا حق کمیسیون برای هر خودرو متفاوت است؟

بله. حق کمیسیون خودروبین، درصدی از مبلغ معامله است که بنابر قیمت خودرو مشخص می‌شود.

خرید خودرو چه‌قدر زمان می‌برد؟

مدت زمان خرید خودرو به بودجه، برند مدل و شرایط (کارکرد، سال و …) خودروی موردنظر شما وابسته است. اگر بودجه شما با برند مدل و شرایط مورد انتظار‌تان تطابق داشته باشد و برند مدل مورد نظر در بازار موجود باشد، خرید خودرو می‌تواند در کمتر از 5 روز انجام شود.

چه تعداد بازدید برای خرید خودرو انجام می‌شود؟

خرید خودرو معمولا در یک یا دو بازدید انجام می‌شود اما احتمال دارد این تعداد افزایش پیدا کند. هدف دستیار خرید این است که با کمترین تعداد بازدید ممکن خرید انجام شود تا کار برای شما ساده‌تر شود و زمان‌تان تلف نشود. از این رو بسیاری از موارد به‌صورت تلفنی بررسی می‌شوند تا از بازدید اضافه جلوگیری شود.

دستیار خرید از چه منابعی برای جست‌وجوی خودرو استفاده می‌کند؟

تمامی منابع آنلاین موجود از قبیل دیوار، باما، شیپور و منابع آفلاین در دسترس دستیار ازجمله نمایشگاه‌ها و دفاتر فروش خودروی موجود در شبکه ارتباطی دستیار خرید مورد بررسی قرار می‌گیرند.

چه تعداد خودرو معرفی می‌شود؟

تعداد خودروهایی که به شما معرفی می‌شوند، به برندمدل مدنظرتان و شرایط بازار بستگی دارد. مثلا در بازه زمانی مشخص، ممکن است تعداد خودروهایی مانند 206 یا 207 مدل سال 97 به بعد در بازار زیاد باشد ولی در همان بازه خودروی سوناتا مدل سال 2018 کم کارکرد بسیار کمتر پیدا شود. در نتیجه تعداد خودروهای پیشنهادی این دو برندمدل متفاوت خواهد بود. از سوی دیگر، دستیار خرید تنها خودروهایی را به شما پیشنهاد می‌کند که بهترین تطابق را با شرایط موردنظرتان دارند و تا زمانتان فقط صرف دیدن خودروهایی شود که از سلامت آنها مطمئن هستید و یک کارشناس خبره قبل از شما آنها را کارشناسی کرده است.

سرویس خرید سفارشی خودرو چیست؟

در گذشته سرویس خرید سفارشی خودروبین خدمات و سرویس‌هایی را در حوزه خرید خودرو به کاربران ارائه می‌داد. در حال حاضر سرویس خرید سفارشی خودرو خودروبین به سرویس دستیار خرید خودرو تغییر کرده است و شما می‌توانید تمامی خدمات  مربوطه به خرید خودرو را  از دستیاران خودروبین دریافت کنید.